ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 44
نویسنده : مشاور

ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور توسط دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد امسال نیز همانند سالهای گذشته اقدام به پذیرش دانشجو از طریق ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر می کند. در مورد ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 96 و تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 در مقاله هایی جداگانه توضیحات لازم را داده ایم اما ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 تفاوت های ساختاری برای پذیرش دانشجو دارد که به همین دلیل در مقاله ای جداگانه در مورد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 پرداخته ایم. در این مقاله برای آشنایی داوطلبان با ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 به زمان و نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 ، شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 و توضیحات جانبی در مورد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 می پردازیم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 کلیک کنید.

 

 

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید

 

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96

طبق روال سال های گذشته ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور سال 96 از 23 مهر  شروع شده و تا 30 مهر ماه ادامه خواهد داشت. و داوطلبان می توانند با مطالعه نحوه ثبت نام اقدام به ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر کنند

 

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و نیازی به حضور فیزیکی در هنگام ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 نمی باشد. هر داوطلب که شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 را که در ادامه به آن اشاره می کنیم داشته باشد می تواند در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت کند و با انتخاب یک گروه آموزشی و حداکثر 20 رشته محلی که به آن علاقه دارد فرایند انتخاب رشته خود در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 را طی کند.

 

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 هیچ محدودیتی برای رشته ها وجود ندارد به شکلی که هر داوطلب با داشتن هر مدرک کارشناسی و یا مدارک بالاتر بدون توجه به رشته تحصیلی دوره کارشناسی می تواند هر رشته دلخواهی را (به جر دو رشته مهندسی معماری و طراحی شهری) در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 انتخاب کند. اما اگر در رشته ای متفاوت با رشته کارشناسی، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 خود را انجام دهید باید حداکثر 12 واحد جبرانی در حین تحصیل در مقطع ارشد بگذرانید. برای آشنایی با رشته ها و گروه های ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 می توانید با کلیک بر روی لینک زیر دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 را مشاهده نمایید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

 

شرایط پذیرش در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد اصلی ترین تفاوت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 در نحوه برگزاری آزمون است. قبل از ادامه به تعریف مفهوم دانش پذیری نیازمندیم. دانش پذیری در واقع یک مرحله قبل از دانشجویی است. دانش پذیر موظف است در آزمونی که سازمان سنجش برگزار می کند و سوالات آن از درس هایی است که در ترم اول کارشناسی ارشد باید پاس کند، شرکت نماید. به زبانی دیگر پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور است و ترم اول کارشناسی ارشد بدون تشکیل کلاس سپری می شود و در انتهای ترم اول با برگزاری یک آزمون کلی از دروس ترم اول کارشناسی ارشد به صورت تستی شما مجاز به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور خواهید بود و از دانش پذیر به دانشجو تبدیل می شوید. در ضمن ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که 80 درصد این آزمون و 20 درصد معدل دوره کارشناسی داوطلب در پذیرش ارشد فراگیر پیام نور 96 تاثیرگذار خواهد بود. بعد از محاسبه نمره کلی که ترکیبی از معدل و نتایج آزمون داوطلب با ضرایب ذکر شده می باشد به ترتیب اولویت هایی که داوطلب در زمان انتخاب رشته ارشد فراگیر ثبت نام پیام نور 96 مشخص کرده در یک رشته محل قبول خواهد شد. شایعاتی مبنی بر این که شرایط پذیرش در ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 معدل بالای 14 است در میان متقاضیانی شنیده می شد که باید بگوییم این شایعات کذب محض است و برای ورود به دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 تنها رقابت میان داوطلبان است که شرایط را تعیین خواهد کرد. شاید برای بسیاری از داوطلبان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 این سوال پیش بیاید که حضور در کلاس برای ترم اول اجباری است یا خیر. در جواب باید بگوییم که اصلا کلاسی رسمی تحت نظر دانشگاه پیام نور در ترم اول برگزار نمی شود که داوطلبان بخواهند در آن شرکت کنند و برای موفقیت در آزمون باید طبق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 منابعی که معرفی شده اند را مطالعه نمایند و خود را برای آزمون آماده کنند.

 

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید

 

 منبع: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 97
مشاوره تحصیلی تله مشاور

 





:: برچسب‌ها: فراگیر پیام , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد , نور 96 , ثبت نام ارشد , ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور , ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com